INTEGRACJA NA BOWLINGU

Już po raz drugi 24 członków GSC i sympatyków świetnie się bawiło na kręgielni. Co prawda nie ćwiczyliśmy mięśni nóg, ale kończyny górne, celność i cierpliwość. Humory wszystkim dopisywały , radości było więc sporo. Postanowilismy spotykać się w każdą pierwszą środę miesiaca.

VI GRODZISKI RAJD ROWEROWY

Urząd Miasta wraz z Grodziskim  Stowarzyszeniem Cyklistów uczcili   Europejski  Dzień bez Samochodu organizując przejazd ulicami miasta i  rajd rowerowy dwoma trasami. Grupa "Jeży" - dzieci i grupa "Zajęcy"- dorośli.  Grupa dzieci pokonała trasę 20 km, grupa dorosłych 31km. Uczestnicy obydwóch tras spotkali się na "Oazie" w Woźnikach. Po odpoczynku i posiłkach odbyły się konkursy dla dzieci i dorosłych. Dużym powodzeniem cieszył się konkurs rzutu pedałem do celu prowadzony przez Księdza Artura.

Integracja cyklistów na drezynach

W sobotę 26 członków i 3 sympatyków GSC udało się tym razem bez rowerów na przejażdżkę drezynami do Lulina. Koszyki piknikowe były wypełnione przepysznymi smakołykami,które przygotowali również panowie . Wspólne biesiadowanie, śpiewanie piosenek, pląsy wokół ogniska i przejazd drezynami dostarczały wszystkim  samych miłych wrażeń i wiele przyjemności. Zadowoleni z miłymi wspomnieniami wrócilismy przed zmrokiem do domów.

ROWEROWA PIELGRZYMKA DO LUBINIA

Wczesnym rankiem 8.09.2012r. 38 cyklistów pielgrzymów ( 19 członków GSC i 19 cyklistów niezrzeszonych ) po powitaniu przez Pana Burmistrza i otrzymanym   błogosławieństwie przez księdza Artura wyruszyło do Lubinia. Do rogatek miasta pilotował nas Pan Burmistrz i wóz strażacki z OSP ze Słocina, który pilotował nas do klasztgoru. Cel pielgrzymki i nasza wiara dodawała nam sił w drodze. Wszyscy bez przygód dotarliśmy  o 8.40 do Lubinia. po uroczystej mszy św. podzieliliśmy się na dwie grupy: jedna wyruszyła w drogę powrotną do Grodziska, a druga do Cihowa i stamtąd do domu. Wróciliśmy szczęśliwie o różnych porach do domu.

Srawozdania z rajdów

RAJD IX

26.08.2012 w niedzielę rano mała grupa cyklistów z GSC wspieranasympatycznymi kolegami -  rowerzystami z „Jazda Wolsztyn” ruszyła w trasę kolejnego rajdu po pięknych terenach Wielkopolski. Celem uczestników było jezioro w Kuźnicy Zbąskiej, przy którego brzegu grupa urządziła sobie piknik. Rankiem pogoda mogła odstraszać rowerzystów, później mimo dość dużego wiatru udało się całą trasę przejechać bez deszczu. Nie obyło się bez przygód - awaria roweru wykluczyła naszego kolegę z rajdu. Pozostali uczestnicy wrócili zadowoleni i zrelaksowani.Cieszymy się, że dołączają do nas cykliści z ościennych powiatów chcący integrować sie z nami i poznawać nasze okolice. Zapraszamy na nastepne rajdy. Leszek Nowak

RAJD VIII - Szlakiem Żurawim

W sobotni poranek 11 sierpnia grupa 12 rowerzystów ze stowarzyszenia wyruszyła w kierunku Wolsztyna celem odbycia przejażdzki szlakiem Żurawim wokół jeziora Wolsztyńskiego. Trasa do Wolsztyna wiodła leśnymi drogami,po dotarciu do Parku Miejskiego w Wolsztynie rozpoczęliśmy etap jazdy szlakiem żórawim wzdłuż malowniczych zakątków jeziora i lokalnej rzeki Dojcy.W drodze powrotnej między Jabonną a Grodziskiem złapał nas deszcz, który jednak nie popsuł nam humorów. Zadowoleni wróciliśmy do domów. Krzysiek Maciejewski

RAJD VII

2012-07-09 23:13

W sobotę 07-07-2012r.na kolejny rajd stawiło się 20 śmiałków, którym nie  przeszkadzał upał. Kierownicy rajdu Basia i Jurek Kandulscy wybrali trasę przez lasy, co doskonale pozwoliło jadącym maskować się przed słońcem. Po drodze koleżanka Basia przybliżyła nam dzieje i losy pałacu Sczanieckich w  Wąsowie. Na miejscu po regeneracji sił przy kawie, ciastkach i kanapkach grupa zaczęła zwiedzać zespół pałacowy.Zwiedzanie umożliwiła nam  pracująca w pałacu grodziszczanka p.Iwona, której serdecznie dziękujemy. Zobaczyliśmy kaplicę, sale balowo - bankietowe, konferencyjne, basen. Mimo pożaru w 2011r. pałac został odbudowany - wygląda jak z bajki i lśni w słońcu wśród łąk i drzew parkowych. Nieopodal pałacu znajduje się zagroda, a w nim "małe zoo" : liczne ptactwo (bażanty, pawie ),króliki, lamy, owce, kozy, kucyki, daniele, bydło ( święte krowy z Indii ). W doskonałych nastrojach, wygrzani słońcem i bardzo zadowoleni wróciliśmy do domu, niestety nie wszyscy, ponieważ koledze Januszowi uszkodził się rower. Awaria była na tyle poważna, że nie wystarczyła doraźna pomoc i rower musiał zostać odtransportowany. Wszyscy już czekamy na kolejny rajd. Leszek Nowak.

RAJD V

RAJD VI 24.06.2012r.

2012-06-28 10:54

Niedziela 24.06., pogoda wspaniała. Znów 28 wytrwałych cyklistów zmierzyło się z 80 km trasą do Górska. Cykliści ubrani w żółte kamizelki prezentowali sie wspaniale. podzielilismy sie na dwie 14 -osobowe grupy. Przodownicy i zamykający grupę rowerzyści posiadają pomarańczowe kamizelki co zwiększa nasze bezpieczeństwo. 40 km trasę pokonalismy w tempie umiarkowanym, z przystankami ( zachęcam pozostałych członków - damy radę!! ). Kierownik rajdu kol. Andrzej Kaczmarek dbał by wszyscy z przyjemnością pokonali trasę podziwiając nowe okolice.  W Górsku w  Galerii Ptaków Rzeźbionych w drewnie wykonanych przez p. Mariana Murka podziwialiśmy wyeksponowanych ponad 300 ptaków wykonanych w naturalnej wielkości i ubarwieniu, występujących w Przemęckim Parku Krajobrazowym. W drodze powrotnej podziwialiśmy okolice  Przemętu z 30m wieży widokowej. Do domu wrócilismy pełni wrażeń i pozytywnego zmęczenia. bi

2012-06-14 18:25

9 czerwca na trasę wyjechało 24 rowerzystów. Jak przystało na kibiców zdjęcie zrobiliśmy sobie przy naszej pięknej kwiatowej piłce Euro 2012. Trasa wiodła szlakiem kościołów. Zwiedziliśmy  trzy kościoły w Wielichowie i perełkę drewanianych kościołów naszego terenu - kościół św. Mikołaja w Prochach z przesymptycznym księdzem proboszczem J. Świerniakiem. Kościółek jako jeden z nielicznych posiada podwójne relkiwie: św. Mikołaja i św. Teresy   (zachęcam do odwiedzenia tego kościółka). Dziękuję kierownikowi rajdu k. Maciejewskiemu  za przygotowanie trasy i ciekawych informacji o  zwiedzanych obiektach . jednoczesnie zapraszam na kolejny dłuższy rajd ok 45 km w jedną stronę do Górska.  kierownikiem rajdu jest p. A. Kaczmarek.  -bi-

Za nami kolejny IV RAJD

2012-05-29 19:11

Za nami kolejny rajd, który odbył się w niedzielę 27 maja. Trzydziestu rowerzystów wyruszyło w trasę szlakiem dworków i pałacy ziemi grodziskiej. Zwiedziliśmy teren dworku w Ujeździe, teren Dworku a właściwie pałacu w Cykowie, teren pałacu w Karczewie, teren pałacu w Granówku i dworku w Granowie, którego właścicielem jest urząd gminy Granowo. W drodze powrotnej wstąpiliśmy do pałacu w Kotowie bedącego obecnie siedzibą Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Powstańców Wielkpolskich. Dyrektor szkoły pan Bernard Krupka z chęcią zapoznał nas z historią pałacu i oprowadził po jego pomieszczeniach. Po dotarciu do Grodziska zakończyliśmy niedzielny 37 kilometrowy etap śladem historycznych budynków. K.Maciejewski

RAJD III

2012-05-16 23:19

Kolejny III Rajd GSC odbył się 12.05.2012r. uczestniczyło w nim  28 cyklistów. Kierownik rajdu L. Nowak  przygotował ciekawe informacje dot. zabytków jak i przyrody związane z interesującymi miejscami spotkanymi na trasie. Rajd zakończyliśmy w „Ostoi” w Gninie, gdzie posililiśmy się tradycyjnie kiełbaskami. Na deser otrzymaliśmy smaczny, weselny placek od Basi i Krzysia. bi

Sprawozdanie z Rajdu II - 14.04.2012r.

2012-04-19 21:56

24-osobowa grupa z naszego Stowarzyszenia  pojechała na II rajd do Porażyna. Wyjechali na trasę ci, którzy mogli, a przede wszystkim ci, którzy  nie wystraszyli się  sobotniej mgły i chłodu przypominającego raczej jesienną aurę. Grupa z dużą dawką energii i humoru ruszyła do przodu.  Po drodze rozgrzewaliśmy się pokonując piaszczyste odcinki leśne. Na miejscu zwiedziliśmy urokliwą kapliczkę i pałacowe sale. Dodatkowo mogliśmy ogrzać się przy ognisku. Wreszcie zmęczeni, ale bardzo zadowoleni z kolejnego udanego wyjazdu wróciliśmy do domu. bi

Pierwszy Rajd na Powitanie Wiosny

2012-03-25 22:01

25 marca 37 członków naszego Stowarzyszenia wyruszyło na rowerowy szlak, aby powitać wiosnę. Członkowie jak skowronki wstali wcześnie ze względu na przesunięcie czasu. Rześki poranek wprowadził wszystkich w doskonały nastrój. Punktualnie  o godz. 9.00. grupa wyruszyła ze Starego Rynku. Trasa wiodła przez Ruchocice, Augustowo, Gradowice, Elżbieciny, Gnin  - 32 km. Po drodze nie ominęły nas niespodzianki : jedna przebita opona, dętka, jeden łańcuch, ale serwis p. Andrzeja Kaczmarka działał co najmniej jak serwis Justyny Kowalczyk. Przyroda jest jeszcze w uśpieniu , ale widzieliśmy bazie, zielone listki czarnego bzu, żurawie.  Po obejrzeniu Dębu Napoleona dotarliśmy do Zdroju, gdzie czekało na nas rozpalone ognisko ( dziękujemy p. Piotrowi i p. Magdalenie  Ściezynskiej  za drewno i przygotowanie ogniska ). Każdy z przyjemnością usmażył sobie kiełbaski i ogrzał się przy słoneczku. Kolejny rajd 14.04. – zapraszamy!!!! – b.iwaszkiewicz

Szukaj na stronie

53 1090 1434 0000 0001 4965 4124

NIP: 9950223073

REGON: 301800147

© 2012 Wszystkie prawa zastrzeżone.

Załóż własną stronę internetową za darmoWebnode